بررسی / تحلیل The Predator (2018)
متن دلخواه شما
دانلود فیلم و سریال ایرانی
سه شنبه 23 مهر 1398 ساعت 14:51 | بازدید : 190 | نوشته ‌شده به دست ناصر | ( نظرات )

The Predator ، توسط شین بلک ، یک ماشین جنگی سرگرم کننده و وحشیانه است که درست مثل شخصیت اصلی آن ، رسیدن به قلب موضوع طول نمی کشد. در گفتگوی تلف شده و یا تلاش های بیش از حد برای طنز متا عالی نیست ، بازی کردن به عنوان ادای احترام / بازپس گیری عملکرد دهه 80 و چیزی جدید و تازه است. در اینجا هیچ چیز جذاب و فریبنده ای وجود ندارد ، زیرا ما اغلب آن را در فیلم هایی می بینیم که به جای تلاش برای کشف این که چرا این فیلم ها در طول سال ها در درجه اول تحمل کرده اند ، تقریباً از دهه 80 میلادی را تقلید کردند. تقلید یا مسخره کردن چیزی آسان است. سؤال این است که چرا اولین « غارتگر»»یک رعد و برق را در یک بطری گرفت و سپس دوباره سعی کرد آن را بگیرد. با بازیگران خارق العاده و ریتمی روشن ، واقعیت این است که این چیزی است که شما از فیلمی به نام "The Predator" می خواهید.



چه چیزی این زمان را به آمریکا می آورد؟
سیاه باعث اتلاف وقت نمی شود و فیلم را در کشتی شکارچی که به سمت زمین می رود باز می کند. یک تک تیرانداز به نام کوین مک کینا ( بوید هولبروک ) که در وسط یک کار قرار دارد ، عملاً با یک غلاف فرار که حاوی یکی از موجودات افسانه ای است ، مورد اصابت قرار می گیرد. مک کننا دست خود را بر روی برخی از تجهیزات بیگانه می گذارد و چیزی را به خانه می فرستد تا اثبات آنچه اتفاق افتاده است. نامه به درب خانه او ختم می شود ، جایی که پسرش روری ( جاکوب ترمبلی ) بسته را باز می کند و یک سلاح درنده و ماسک پیدا می کند.

در همین حال ، آنها یک معلم علوم به نام کیسی براکت ( اولیویا مون ) را برای بررسی شکارچی مک کینا ناتوان ، و تحت فشار قرار دادن یک پیله خروس به نام Traeger (یک استرلینگ فوق العاده K. Brown ، نشان می دهد که وی باید بیشتر اوقات شرور بازی کند ) به همراه می آورند . . در حالی که این اتفاق می افتد ، مک کینا مجبور است سوار اتوبوس زندانیان نظامی شود ، در داخل زندانیان دیگری نیز وجود دارند ، نبراسکا ( Trevante رودز ، که اگر عدالت وجود داشته باشد باید یک ستاره عمل باشد) ، کویل ( کیگان - مایکل کی ) ، Baxley ( توماس جین ) ، لینچ ( آلفی آلن ) و نت ها ( آگوستو آگویلرا)) این باند با نام مستعار "قمارها" سرانجام با کیسی ارتباط برقرار می کند و همه سعی می کنند قبل از رسیدن به روری به بازی Predator برسند تا چیزهای خود را بازیابی کنند.

فرد دیکر که با نماد دیگری از دهه هشتاد نوشته شده است  ، این فیلمی است که آنچه را که مخاطبانش می خواهند عمیقاً درک و دنبال می کنند ، این چیزی است که فیلمسازان اکشن بیشتری می توانند از سیاه یاد بگیرند. یک ریتم و ساختاری برای The Predator وجود دارد که به راحتی قابل قبول است ، اما رسیدن به آن بسیار سخت تر از مردم احتمالاً اعتبار این فیلم را خواهد داد.

این به شکلی است که شین بلک از ضرب و شتم به ضرب و شتم می رود ، و به هر شخصیت می دهد گفتگوی و توسعه کافی داشته باشد تا خود را بیشتر از بدن برای شکار شکارچی جلوه دهد ، اما تماشاگران بی تاب نمی شوند. . بلک به کمک یک بازیگر فوق العاده کاریزماتیک کمک می کند و می داند که چگونه نقاط قوت خود را تقویت کند. هولبروک و رودز دوقلوی فیلم های اکشن دوستان هستند که هرگز فکرش را نمی کردید که بخواهید ، مون خودش را دارد (گرچه شخصیت او در نیمه دوم از آن عقب مانده است) ، جین و کِی یک کمک طنز خنده دار هستند.

ADRESSESS FATAL
کنار گذاشتن ، آنچه واقعاً درنده را نسبت به فاجعه ای که می توانست به آسانی انجام دهد ، بالا می برد ، روشی است که بلک و دکر با این لحن برخورد می کنند. آنها به جنبه منسوخ شده Predator تکیه می دهند به این معنا که به وضوح سعی می کنند گروه مزدوران را از فیلم اول تا حدی بازآفرینی کنند ، اما آنها با برخی دیگر از عناصر اصلی فیلم های اکشن 80 مانند " کودک " نیز بازی می کنند. چه کسی بیشتر از بزرگسالان را در مورد بیگانگان می شناسد "و" انواع دشوار حکومت که در نهایت برای زنده ماندن به کمک قهرمان ما کمک می کند . " و با این حال ، درندهاین هرگز به عنوان یک تقلید خالص بازی نمی کند. این احساس را دارید که بلک واقعاً این سربازان را دوست دارد.

اما The Predator هنگام رسیدن به اوج خود قدرت خود را از دست می دهد. برخی از صحنه های پایانی از نظر ویرایش پیچیده هستند ، به ویژه هنگامی که با آنچه در گذشته آمده است مقایسه شود. من بعضی از قطعات مجموعه قبلی را بیشتر دوست داشتم ، همانطور که با شخصیت ها آشنا می شویم ، خصوصاً شکست اولیه شکارچیان و یک صحنه عالی با ... صبر کنید ... سگ های درنده. بله ، این فیلم سگهای درنده دارد. خواننده عزیز ، شما احتمالاً می دانید که آیا می خواهید فیلمی را با سگ های درنده تماشا کنید یا نه. اگر این کار را انجام دهید ، من نمی توانم تصور کنم که شما با این یکی خوشحال نخواهید شد.





|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب